RNLvennJ nytt medlem på Team Fjelluft

RNLvennJ dukka opp midtveis i høstsesongen der han klinka til og yppa på GKint fra første meter. Men fant raskt sin plass i køa, dog langt fremme, som en god hangaround. Utover høsten og vinteren har han vist stort engasjement for mosjonering, samt sosiale takter som på GenFors ble belønnet med opprykk til fullverdig medlem i Team Fjelluft.

Teamet gratulerer og ønsker RNLvennJ velkommen ombord!

7 Responses to RNLvennJ nytt medlem på Team Fjelluft

  1. DK sier:

    Velkommen! Ser fram til nye slag på GKint!

    Elles er DK i gang med lett jogg av typen 30-40 min ved Gardasjøen.

  2. LTR sier:

    Grattis til RNLVennJ!

    DK: Ikke for mye pasta & pizza nå!:)

  3. Mclynet sier:

    Velkommen som fullverdig medlem.

    Jeg har startet sommersesongen med løpeturer på Kanariholmen. Her er shortsvær. Kjørte første intervall økt i går. Jeg er på gang.

  4. Den Gamle sier:

    Velkommen !

  5. Rystn sier:

    Potensiell for 2timers klubben???

  6. RNLvennJ (hangaround) sier:

    Tusen takk! Det er en ære å bli fullverdig medlem! Jeg har etter Birken vært to uker i Chamonix for å ødelegge formen men er nå på vei tilbake for å ta tak i løp- og sykkelsesongen.

    2 timer på Birken ligger nok ikke i kortene for 2011, dessverre…

    Jeg er tilbake i Oslo til uken og er da klar for gode økter!

  7. RNLvennJ (hangaround) sier:

    korr: 2.XX ligger nok ikke i kortene for 2011…

Legg igjen en kommentar