Rski idag?

Trass fare for is i rubben er Capt hypp på Rski i ei eller anna form idag. Tidspunktet blir som vanlig kl 1930, men kva som er ein høveleg stad å rulle skal undersøkast nærmare. Gje ein lyd under her, så vert du underretta om kva som skjer.

11 Responses to Rski idag?

  1. LTR sier:

    Definitivt av.

  2. Den Gamle sier:

    kanskje på !

  3. Capt. sier:

    På som vanlig. Ruller gjerne fra Brannvakta kl. 1920.

  4. hangaround høggis sier:

    Av – fortsatt skavanker på øre-nese-hals

  5. Capt. sier:

    Fin økt i utfordrende forhold. Tungt, og kun for de tøffeste. En mann. En mannn alle!

  6. LTR sier:

    Hehe, godt å høre at dk ikke har klikket fullstendig og stilte på rski i dag. De av oss som lo av ganglaget hans i dagene etter NY ville blitt rimelig sjokket om han hadde kjørt drag i dag!

  7. DK sier:

    DK er lett og fin til beins og sinns, men avsto av redsle for is i rubben.

  8. Den Gamle sier:

    Av frykt for at snøen ville bli for toneangivende… stakk jeg ut ca kl 18.00 – får vel ikke for oppmøte, men da jeg møtte snø ( på asfalten ! ) ved Grorud tenkte jeg vel at dette kan ha vært årets siste Rski-tur… holdt meg på beina, og rullet t/r Bånnkall. fin tur i kveldsmørket

  9. DK sier:

    Godt å høre at det står til liv hos DG! Satsar på å sjå deg på GKint framover!

    Forøvrig håper eg for all del at det blir fleire Rski økter også, så eg har ein jobb å ta igjen der etter ei tid med løpepri.

  10. Bohemen sier:

    Kan melde om meget gode forhold på årets første skitur på Beitostølen idag.

Legg igjen en kommentar