Swe med overlegen seier på GKtest

Foreløpig resultater:

1. Swe           20:07
2. Mac            20:23  +00:16
3. DK              20:57  +00:50
4. LTR            21:30   +01:23
5. Bohemen   22:xx
6. Ali              23:01  + 02:54
7. DG             23:15  + 03:08
8. Cola-M      xx:xx
9. Høggis      24:58  + 04:51
10. Mags       26:19  + 06:12

(rekkefølge og tider mangler på enkelte – blir oppdatert så fort Red. har resultatene)

Høggis rapportere om «En-Northug»  (les: akutt overtrening) og hele 1:10 bak persen.
Ali struter av selvtillit etter ny pers på 52 sekunder
DK smilte fra øret til øret etter å ha parkert LTR siste 1,5 km
LTR skylder fortsatt på tunge bein etter NY maraton og var over minuttet bak Mac
Mac pustet som en hvalros etter 2 minutters løping. Etter å ha lekt seg gjennom GKint sist tirsdag var beina i dag stokk stive. Humøret er på historisk bunn-nivå etter å bli regelrett parkert av Swe når det gjenstod 1,5 km.
Swe var best når det gjaldt

30 Responses to Swe med overlegen seier på GKtest

  1. DK sier:

    Lett og fin idag! Ser fram til skisesongen no!

    Må presisere at det var fra 1km og inn at LTR ble parkert med over halvminuttet. Han skal forøvrig ha for å ha levert jevn fin fart som fartshaldar dei første 3km.

  2. LTR sier:

    Dette svei skikkelig. Legger opp med umiddelbar virkning. Når DK slår meg med joggesko på beina er det silly season!:)

    (Gjør comeback neste uke)

  3. Den Gamle sier:

    Undertegnede hadde 23.15 !
    Tvilen er fjernet – trening er ferskvare – for den som ikke visste det….
    Etter en «Northug-høst» er jeg i trening igjen, og forsiktig intervall kommer vel på blokka igjen. Gårsdagens hardøkt var den 2. fullførte treningsøkta med intensitet siden 3. august i år….

    LTR: Mange maraton har du under 3 timer ?
    Av de 10 jeg har løpt i Drammen – i perioden 1984 – 1996 – er 6 under 3 timer:

    1984:

  4. Den Gamle sier:

    ….og skrytelista fortsetter…
    1984: 2.53 ( lenge siden…. ja… )
    1988: 2.57
    1989: 2.59 ( tror jeg passerte 1/2 på 1.29… )
    1990: 2.57
    1992: 2.57
    1993: 2.54
    De øvrige er over 3 timer…..

  5. LTR sier:

    DG: 100% av mine maraton er under 3 timer, hva er din track record?:) Uansett imponerende merittliste!

  6. Den Gamle sier:

    LTR: vi kan snakkes når du har løpt 10 – eller skal vi si 11…
    Har 10 i Drammen, samt 1 i NY – den i NY var dog ikke under 3….

  7. kris sier:

    Oppdatering fra Lumbago-kris; Etter ny runde med legeoppfølging har jeg idag fått endelig diagnose (etter spesialistundersøkelse hos NIMI og MR analyse); påvist proplaps i nederste ryggskive. Legen anbefaler videre behandling, men operasjon er ikke aktuelt på nåværende tidspunkt da det ikke er påvist nevrologiske funn. Håpet mitt er at skigåing ikke gjør tilstanden verre, og at ryggen gradvis blir bedre… (har 4 rolige skiturer hittil i år, og det har gått greit) Time will show…

    Løpesesongen 2010 er ivhertfall avsluttet for min del (den kom egentlig aldri igang)!!

    Vi hørs

  8. DK sier:

    Nokon som er hypp på skitur i kveld frå Movatn?

  9. mclynet sier:

    Hypp, men fruen krever at jeg levere på hjemmebane…. du vet….

  10. Den Gamle sier:

    hypp – ja, men usikker på når jeg kan komme meg ut. Drar i utg.punktet når jeg får avsluttet jobbing….

    Kris: God bedring

  11. LTR sier:

    DG: Jeg tror jeg gir meg med den ene.. Maratonløpingen går tydeligvis ut over viktige teamkonkurranser, kan ikke gå på flere smeller overfor DK!

    Kris: God bedring!

  12. Programhelt-Sjanten sier:

    Imponerende! Surt å ikke kunne stille. Flott med svensk seier! God bedring Kris, trist å være skadet.

  13. Capt. sier:

    Rolig langtur fra Movatn i morgen kl. 0815. Noe som er interessert? Jeg tar tog fra Kjelsås kl. 0803.

    Forøvrig fine forhold i Solemskogen. Best for skøyting, men det er satt spor i en retning! Traff en noe nedtrykkt olympisk mester som hadde følgende kommentar: «I didn`t like kusa mi».

  14. DK sier:

    Det ser ikkje ut til at DK tålte ein heilaftan på Norrtelje Brenneri på torsdag, og er såleis framleis indisponert.

  15. LTR sier:

    Sliter med motivasjonen om dagen og kald skitur med sur sno frister ikke.. Antar motivasjonen dukker opp nærmere jul…

  16. ali sier:

    Sur sno og litt kulde er bare moro! Ali kan rapportere om flotte forhold i Lommedalen. Gjorde unna en super firemilstur i morges – Lommedalen – Løvlia – Lauvliflakene T/R.

    Eldste Aukland seig forbi meg i de siste bakkene før Løvlia. Det tok tydeligvis såpass på at han gjorde vendereis ved Løvlia:-) Jeg fortsatte videre slik at jeg nådde den magiske firemilsgrensa:-).

  17. DK sier:

    Solem kl 20 idag. På?

  18. LTR sier:

    Av. Men kan hende jeg tar en tur i smøreboden og prepper skiene..

  19. mclynet sier:

    Planer om skitur i dag. Hvordan er forholdene fra Solemskogen vs. Movatn?

  20. DK sier:

    Skal være spor på solem også no (satt i helgen), men trolig bedre på Movann (om det er kjørt). Solem velges pga kortene kjøretid.

  21. Den Gamle sier:

    Av !

    Men hadde 3 * 2,30 timers turer i helga ( langfri… ) Er mao i trening igjen….

  22. Capt. sier:

    Sateser på å gå fra Solemskogen kl. 20 i kveld. Noen som er på?

    Forøvrig fine forhold der. Det er satt spor i begge retninger helt til badedammen på Grorud!

  23. mclynet sier:

    På!

    Hva står på menyen. Intervaller eller rolig tur?

  24. Capt. sier:

    For min del rolig!

  25. DK sier:

    Rolig, men gjerne med lette hurtdrag. Ser gjerne at vi utforsker lysløypa mot Lindrudkollen også.

  26. LTR sier:

    Av. Umotivert. Trøtt. Halvsyk. Sliten. Opptatt. Upreppa ski. Dårlig form. Seneffekter etter NYCM. Sa jeg at jeg løp sub 3? 🙂

  27. DK sier:

    Ser fram til en ny LTR skalp i luke 3 på julekalenderen min!

  28. LTR sier:

    Den tror jeg du får lett… Satser dog på taktisk løping, er bedre på flata enn i bakkene.

Legg igjen en kommentar