Stor Team Fjellufthelg

Det har vore kokurrert på fleire stadar både i inn- og utland idag.

Tre mann på strek i Cyckelvasan. Sve som venta sterkast på 3.01.17 og nr 70 totalt. Sterkt! Brødrene frå Emblem leverte nok eit tett duell. Denne gongen Capt nokre sek føre BTF. 3.08.03, 3.08.09, nr 133 og 134 totalt.

Til Drammen sendte vi to mann som jakta betre seeding til Birken. Bohemen viser form og leverte 3:09:25 og vart med det nr 32 i 30-34. Lynet klokka inn på  3:16:35 som gav 81.plass  i 35-39.

Rusten fekk seg nok ein opptur idag og leverte 1.29.18 på dei 1848 metererane frå Loen til Skålatårnet. Dette gav 8.plass i klasse 35-39 og nr 56.plass totalt.

Redaksjonen ser fram til å høre kommentarar!


Rustn på veg mot mål. Foto: Jan Erik Sandbakk. https://picasaweb.google.com/116438872984384621140/

36 Responses to Stor Team Fjellufthelg

  1. DK sier:

    Det snakkes om 2t langtur på sti sundag morgon.

    LTR, Lynet, Sjanten, Der Deutcher, DK er klare??

    På?

  2. mclynet sier:

    Nok en gang har jeg bevist at jeg ikke kan sykle. At det var så mye sti var også en «overraskelse». Halveis var jeg veldig sliten og på siste matstasjon møtte jeg veggen. De siste 14 km var tunge. Hvorfor gjør jeg dette tenkte jeg siste 10 – men det var god trening 🙂

    Møtte Bohemen ved start, men han forsvant fort, men var ikke mer enn 2 minutter foran ved 30 km. Han fikk det tungt mot slutten han også.

    Det er en litt annen klasse over gutte i Sverige. Bra levert at Swe, Capt og BTF på Cykelvasan!

    Virker som Rystn er på gang. Men jeg skal fortsatt være i form til å knuse både han og LTR på Birkebeinerløpet…

    Tunge føtter nå, men klar for løpetur i morgen. Hva med den gode gamle runden Sognsvann – Vettakollen – Frønsvollen – Skjennungen – Ullevålseter – Sognsvann?

  3. LTR sier:

    Hvis det ikke regner i morgen tidlig drar jeg på sykkeltur inkl noen drag ca kl 9. Hvis det regner (eller er utrygt) for regn er jeg klar for 2timers på beina fra akebakkeskogen – feks 0900 eller 0930 (helst ikke senere)

    For øvrig bra innsats av de konkurrerende!

  4. mclynet sier:

    Jeg foreslår start fra bommen på Sognsvann kl 09:00. Alternativt tar jeg runden om Lutvann og Haukåsen hjemmefra.

  5. LTR sier:

    Forsåvidt greit for meg. Men jeg sykler altså ved opphold. DK?

  6. Dk sier:

    Eg er klar kl 9! Fleksibel på løype, men må være langt og rolig. Noterer at været er utrykt LTR, så sluttar han og seg til fellesopplegget.

  7. Sjanten sier:

    Jeg stiller i morgen kl 09 ved Sognsvann. Vi sees der!

  8. DK sier:

    Godt! 0900 ved bommen på Sognsvann!

  9. Mclynet sier:

    Flott langtur fra Sogsvann i dag. Bra oppmøte: 6 stk. Drøye 16 km på 1:42 🙂

  10. LTR sier:

    Ble altså fellestrening og ikke egentrening på meg. Sjanten var overraskende pigg, Mac er på gang, RNL skal tydeligvis ned på 9.30-tallet, der deutscher fikk sightseeing, mens DK sakte men sikkert bygger seg opp.

    Snitt på 143 og var oppe i 179 – gikk ikke superrolig absolutt hele veien..

  11. Rustn sier:

    Slit med en belastningskade i høgre legg.
    So slo ikkje hjelmeseten med meir enn 1 min.

    De må takast tak!

  12. Sjanten sier:

    Takk for flott tur i dag! Vent med å kalle meg pigg før jeg har årets første KS1000 i bøkene. Da vil dere nok merke at jeg totalt savner kvalitetsøkter i sommer. Humøret er det imidlertid ikke noe feil på!!

  13. Bohemen sier:

    Det blei i tøffaste laget å stille i Drammensrittet med 0 km i terrenget hittil i år.. Med krampe i begge bein siste 2 mil, blei det iallefall ei god treningsøkt før birken.

  14. DK sier:

    KS1000 mandag eller tirsdag?

  15. DK sier:

    Nokon som trenger startnr på Birkebeinerrittet? Ein kollega har ein ekstra plass.

  16. LTR sier:

    Neppe noe KS1000 før rittet på meg.

    For øvrig en meget dårlig treningsuke så langt, altfor mye jobbing og kun 55 min rolig løpetur i boka hittil..

  17. mclynet sier:

    Flere som er klare for å gjenta suksessen fra forrige uke med langtur på søndag kl. 09:00?

  18. LTR sier:

    Jeg stiller på langtur. Blir muligens et par fra jobben med også.

    Også klar for sykkelintervaller fra lachmannsvei til GK i morgen – feks kl 14.

  19. mclynet sier:

    Da er opplegget klart for helgen.

    Lørdag sykkelintervall kl. 14:00
    Søndag langtur på beina fra Sogsvann (bommen) kl. 09:00

  20. DK sier:

    Då er det berre å komplettere med KS1000 på mandag. Bohemen og DK er klar!

  21. Mclynet sier:

    Jeg er med på KS 1000 på mandag

  22. LTR sier:

    4xGK (lachmann-GK) på sykkel med Mac og naboen. Lett match.

  23. Mclynet sier:

    No comment. Re-match 23.08 @ 19:30!

  24. LTR sier:

    Bra langtur i dag – med Mac, OB, oksen fra Grimstad (okse nr 2). 1.40, snittpuls 146. Bra tempo på slutten – oksen var spesielt pigg og hadde voldsomme fartsressurser.. Mac må også sies å være bedre med joggesko enn på sykkel:)

    For øvrig:
    -sleipe triks fra Mac som taklet undertegnede ned fra skjennungstua
    -drama da bikkja som hang på oss viklet seg inn i en syklist som gikk rundt og ble blodig og forslått
    -rustn må passe seg..

  25. Sjanten sier:

    Usikker deltakelse fra min side på KS1000 i dag. Må hjem og sjekke status først…

  26. sjanten78 sier:

    Mulighet for ekstra poeng i sykkelcupen:

    Hei

    Nå er det endelig klart for OBIKs terrengsykkelkarusell.
    Holmenkollen har åpnet sitt anlegg for oss, noe vi er glade for.
    Det blir fire ritt med start mandag 29. august.
    Lengde på løypen blir ca 15 km.

    Påmelding via våre nettsider http://www.obik.no videre inn på vår sykkelside.

    Vi sees i Kollen!

    Sportslig hilsen
    Oslo Bedriftsidrettskrets

  27. mclynet sier:

    DK, Ali, DK-kompis og Mac på KS 1000 i dag mandag 22.08.

    Mac rapporterer: 6 kontrollerte drag som ble gjennomført progressivt: 3:22 – 17 – 17 – 15 -15 – 08…….i rute til topp-3 plassering i Birkebeinerløpet.

    BØ!

  28. LTR sier:

    Bra tempo gutta! Puls?

  29. DK sier:

    01.aug: 3.31-31-34-35-37-36
    11.aug: 3.25-25-25-27-25-26
    22.aug: 3.30-25-26-24-25-15

    Meir å gå på! Neste veke økes ant drag medan 3.25 farta beholdes.

  30. DK sier:

    Rulleski frå Brekkekrysset (Maridalen) i morgon kl 1930. På?

    Elles satser vi på å starte med fast tradisjonell Rski økt torsdagar kl 1930 (evt kl 20?) etter sykkelbirken frå kjent stad på RV4. På?

  31. Mclynet sier:

    Svar til LTR: 185-187-187-188-188-189

  32. DK sier:

    Svar til LTR: Ned 10 slag (169 vs 159) på snittpulsen på intervaldelen av økta inkl pauser (tot 30 min).

  33. LTR sier:

    Litt høyt, men ikke avskrekkende. Kanskje vi får se en overraskelse fra pulje 26 likevel? Ville nok ikke svidd alt kruttet ditt på sykkelintervaller i morgen, men et par-tre drag med lange pauser er sikkert greit.

    Uansett: jeg knuser mac på sykkel, men ser fram til en jevn duell på løpet! Kanskje ser vi også DK på startstreken?

  34. Mclynet sier:

    LTR: Løpet blir som for 2 år siden. Du ser ryggen min opp første bakken og deretter ikke før etter målgang.

    All sykkel er alternativ / restitusjonstrening for min del….

  35. Sjanten sier:

    Det ble DNS for meg i går. Trist. Benene har lyst å løpe!

    Dere som har haugvis av barn og jobb på toppen av det; hvordan får dere til kvalitetsøkter hver dag???

  36. DK sier:

    Om nokon skulle være interessert: Onsdag 24. august arrangeres KM i terrengløp på Skullerud.

    http://www.rustad-idrettslag.no/langrenn

Legg igjen en kommentar