GKInt på en onsdag

Samme sted (Muselunden) og tidspunkt (kl 20) – men nå på en onsdag. Intervallen  blir enten 6  @ 4 min eller 5 @ 5 min med 2 min pause.

Bohemen er på ski på Sjusjøen og Rustn er FUCKED. LTR er i Etiopia og Sjanten er dømt til å være hjemme. Men følgende er på:

DK
Evigunge
Capt
Ali
Lynet
SWE !!

Flere?

10 Responses to GKInt på en onsdag

  1. TEN sier:

    Stiller 3 stk

  2. DK sier:

    Desverre av! Sjuk og svak!

  3. Sjanten sier:

    Ikke utelukket at jeg stiller…

  4. Sjanten sier:

    DNS. Saken avslått direkte.

  5. bohemen sier:

    Kan melde om rubbeføre og tjukk tåke på Sjusjøen.

  6. Mclynet sier:

    God økt i går. 9 løpere på start. 5 @ 5 min ble levert. Men må nok løpe lengre ned i pausene. Siste draget ble bare 4:15 🙂

  7. Sjanten sier:

    Noen som er hypp på en kveldsøkt på søndag når barna sover?

  8. DK sier:

    2t på sti med lykt fra CaptPlaza kl 20 i kveld.

    Capt, Sjant, TEN og DK er på! Du då?

  9. sjanten sier:

    Perfekt! Jeg stiller!!

Legg igjen en kommentar