Swe i bra slag (igjen)

Bra oppmøte på årets første GKInt – Indian summer edition.

 

opplegg: 6×4

antall: ca 10?

tøffest åpning: undertegnede

sterkest: swe 

temp: varmt

 

Som alltid meeeeget bra økt..

 

29 Responses to Swe i bra slag (igjen)

  1. LTR sier:

    Kan som vanlig ikke løpe oppover, men hadde bra driv på det «flate» førstedraget. Fornøyd med å kunne øke litt på sistedraget selv om swe var milevis foran..

    Planlegger 3milstur lørdag morgen. Bare å hive seg på..

  2. ali sier:

    Flott økt! Digg med GKint i shorts i oktober!

  3. DK sier:

    Det var swe som klinka til i tet ja!? Vi lurte litt på det, men det var så vanskelig å sjå frå så langt bak….

  4. LTR sier:

    Langtur med klabautermannen (31,5 km) i dag. 6 km i 4:15-fart. Helt kake.

    Traff DG i fint driv på rulleski i Maridalen!

  5. mclynet sier:

    Treningsrapport fra St. Petersburg: 16 km på 5 min/km med Sandnes rett etter lunsj med 2-3 pils…..

  6. SWE sier:

    Løpsrapport från Nøklevann Rundt: 15:e plats på 36:14. Bra upp, trögare ner.

    På GKInt tisdag.

  7. LTR sier:

    Pent av Swe (og lynet…)!

  8. DG sier:

    LTR: skjønner du ble helt kake, jeg kom på sykkel…. ikke rulleski….. Forøvrig bra å sykle i marka – ikke mange andre når man passerte Bjørnholt……
    Satte egentlig sykkelen på hylla for sesongen etter birken, men ble narret med på tur av en kompis – merket nær 8 mil på setet mot slutten ja…..

  9. LTR sier:

    Stemmer ikke, DG, heelt sikker på at du gikk rulleski… Sikker på at ikke sykkel/rulleskituren ble så tøff at du har fått hukommelsestap??:)

  10. DG sier:

    LTR: Rett nok er jeg gammel…. men ikke 100% senil ennå……

  11. SWE sier:

    Av pga jobb.

  12. ali sier:

    På GKint, hvis det kommer flere.

  13. DK sier:

    Dessverre av idag. Må ta det pent.

  14. DG sier:

    Av – jobber

  15. BTF sier:

    Prøver å rekke det.

    BT

  16. mclynet sier:

    • mclynet sier:

      5 mann gjennomførte 4 min @ 6 stk i dag på GKint.

      Ryktene går på at SWE kjørte sistedraget (fra 1 km merket) på 4 blank sist gang. RESPEKT!

      Mac klokket inn 4:30 i dag …. Må trenes mer!!

  17. SWE sier:

    I wish….
    Bara 4:20, men så håller jag inte igen på drag 2-5 heller ;).

  18. LTR sier:

    Antar det er GKInt i dag? Sliter selv med en strekk etter heroisk innsats i fotballkmap, og tar nok en rolig løpetur i GKteig.

  19. DG sier:

    Usikker på hva jeg får til – jobb… så foreløpig AV

  20. DK sier:

    Dessverre av GKint idag (igjen), men neste gang då (håper eg å vere klar)!

  21. ali sier:

    Av her også. Satser på neste tirsdag.

  22. DG sier:

    AV – har lurt meg til ei økt på mølla på jobben….

  23. Peve sier:

    På hvis det blir noen flere (eller noen i det hele tatt)

  24. mclynet sier:

    Langtur (ca. 1:40) fra Sognsvann på søndag 27. november kl 09 eller 10

    Flere som er klare?

  25. LTR sier:

    Usikker og sterkt tvilende. Sliter fortsatt med strekk, men skal forsøke meg på en rolig tur i dag. Hvis jeg ikke kjenner noe særlig kan det være at jeg er klar for en VELDIG rolig tur.

  26. LTR sier:

    Pene 2.11 og 23,5 km med Mac i høstværet i dag. Pulsklokka viste usle 189 slag i rolig jogg i nedoverbakke, så enten er det flimmer på gang eller så er batteriet dårlig. Satser på det siste. Uansett viser empiriske data at jeg er i 7 slag for dårlig form jf Mac..

  27. LTR sier:

    Sliter for øvrig med å få vært med på de 2-3 neste GKInt, men kommer sterkere tilbake etter det..

Legg igjen en kommentar