To GKint or not to GKint

…egentlig bare ett svar på det spørsmålet..

Eller?

13 Responses to To GKint or not to GKint

  1. LTR sier:

    Bør være på, men har pådratt meg en liten strekk etter heftige (kremt) moves på dansegulvet.. Må se det litt an, men satser på å stille.

  2. Høggis sier:

    På!

  3. Bohemen sier:

    På!

  4. DG sier:

    Av… Har fått møkkalegg ( eller er det Mac-legg ? ). Noe krampelignende som gjorde at jeg måtte hinke hjem på løpeturen på fredag….Gammal kropp….

  5. DK sier:

    Av – satser på å bli heilt frisk før nye tak skal tekast.

  6. Capt. sier:

    På!

  7. mclynet sier:

    Av.

    Skulle gjerne vært der for å kick ass’n til PEAB på siste draget.

  8. sjanten78 sier:

    På!

    Formen er ubefintlig men jeg satser på at min nye og meget lave BMI kommer til å hjelpe meg oppover…

  9. LTR sier:

    Blir dessverre dns.. Kommer sterkere tilbake.

  10. Bohemen sier:

    GKint idag
    Antall drag: 6 x 4min
    Løpevær: Perfekt
    DNS: Altfor mange
    Deltatt: 14 stk
    Først til toppen: Swe
    Bohemen: Nærmer seg Swe, LTR skal passe seg..

  11. Sjanten sier:

    Takk for en god økt! God stemning hele veien opp. Ser frem imot neste ukes økt allerede nå.

  12. DK sier:

    Noterer at HKmarsjen er fullbooket!

Legg igjen en kommentar