Rski idag

Nye muligheter idag langs rv4. Oppmøte på kjent sted ved Årvollbanen kl 20.

På?

9 Responses to Rski idag

  1. DK sier:

    Av! Må bli heilt frisk og ferdig med antibiotikaen før det skal tekast tak!

  2. LTR sier:

    Sannsynligvis av. Har lagt opp, gjør comeback igjen etterhvert.

  3. ALI sier:

    Av. Har, som planlagt, tunge føt om dagen. Kjører eget opplegg med en times rolig løpetur. Planen er å samle overskudd den neste uka.

  4. Mclynet sier:

    Ingen ble skremt av farten til Mac på dagens trening. Her var det skikkelig puddingarmer v3.

    At vinneren av Rulletest (Helge) på lørdag satt farten gjorde det heller ikke mer motiverende. I dag var jeg faretruende langt bak. 😦

    Satser på at overskuddet er tilbake neste uke.

  5. DG sier:

    Bra økt – holdt følge med Helge på alle draga… helt til Helge tok i litt…. da ble jeg bak….
    Men – klarte å kvitte meg med «Sleipe-Mac» så da må det ha vært OK….
    Leggen tåler nok ikke mer GKint på meg i høst – så der blir det DnS resten av sesongen….

  6. Mclynet sier:

    Noterer 17,5 km på søkkvåte stier i Østmarka. En fantastisk fin tur på 1 time og 47 min. 🙂

    Noe klar for rulleski i morgen?

Legg igjen en kommentar